Amber tanker
Forleden var jeg i Ilva - og bemærkede de mange “amber glas”. Siden sommer har jeg ventet på, at de popper op. Det har nok været på vej længe. Disse rå varme farver, falder i tråd med den tid vi er i nu. Vi skutter os og tager en ekstra trøje på. Hvis man har en pejs, kommer der lige en pind på ilden - og måske et par mere uldne sokker. Jeg nyder denne tid på året. Hvor man kan begynde at gøre lidt status over året der er godt på hæld. Hmmm - varm lidt kakao, kik ud på den smukke natur, nyd efterårets farver og jeg tænker at dette “reset” der kommer nu, tegner lyst for næste år. Find stearinlysene frem og kram dem du elsker en ekstra gang. Træk vejret dybt ind. Alt skal nok gå.