Morgentænksom (og træt hest)

14. november 2025 · Blog

Vågnede her til morgen - med en følelse af at “nu er det afsted ud i naturen”. Ud og nyde naturen og se den første frost - og få et energiboost af det klare friske vejr og den smukke sol!

Som altid - hvis jeg kan - med et dyr på slæb. Han var ikke umiddelbart imod det - lidt morgentræt - men nød hurtigt gåturen og en god krammer.

Jeg er taknemmelig for naturen omkring mig - nyd jeres kære - kram dem lidt ekstra - og hav en god weekend ;-)

Løsninger til morgentræthed

← Tilbage til forsiden