Morgentænksom (og træt hest)
Vågnede her til morgen - med en følelse af at “nu er det afsted ud i naturen”. Ud og nyde naturen og se den første frost - og få et energiboost af det klare friske vejr og den smukke sol!
Som altid - hvis jeg kan - med et dyr på slæb. Han var ikke umiddelbart imod det - lidt morgentræt - men nød hurtigt gåturen og en god krammer.
Jeg er taknemmelig for naturen omkring mig - nyd jeres kære - kram dem lidt ekstra - og hav en god weekend ;-)
Løsninger til morgentræthed
-
Spis morgenmad: Sørg for at spise morgenmad for at få energi, da dit blodsukker er lavt, når du vågner.
-
Dyrk motion: Morgentræning frigiver endorfiner, som forbedrer humøret og giver et energiboost til dagen.
-
Vær taknemmelig: Find tid til at reflektere over, hvad du er taknemmelig for, enten ved at skrive det ned eller tænke over det.
-
Fokusér på relationer: Brug tid sammen med dem, du holder af.
-
Hjælp andre: Gør noget for andre, det kan bidrage til dit eget mentale velvære.
-
Smil: Et smil kan have en positiv effekt på dit hum